TERMENI SI CONDITII
TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE
1. DEFINITII SI TERMENI
MOBILADO – Societatea SC MOBILADO SRL, cu sediul social in Bld. Iuliu Maniu, Nr.32, Spatiul 3, Camera Nr.2, Et.II, loc. Timisoara , Jud. Timis, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J35/3363/2023, cod fiscal RO48732949, capital social 200 ron.
Vanzator – MOBILADO
Site – www.Mobilado.ro si subdomeniile acestuia
Cumparator - persoana fizica/ persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face cont in Site si emite o Comanda.
Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site , care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.
Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre MOBILADO (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre MOBILADO si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Comanda- un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada de timp stabilita de Vanzator.
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).
Contract - reprezinta contractul la distanta conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014, incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Continut
• toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
• continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
• informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
• informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
• date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Drepturi de proprietate Intelectuala (in cele ce urmeaza DPI) - toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator vis-à-vis de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.
Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.
Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.
Document – prezentele Termene si Conditii.
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre MOBILADO , Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificatii - toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.
2. GENERAL
Plasarea unei comenzi catre S.C. MOBILADO S.R.L. reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile din prezentul Document.
Informatiile furnizate catre S.C. MOBILADO S.R.L. sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor), conform legilor in vigoare. S.C. MOBILADO S.R.L. nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incureajaza spam-ul si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea sa stearga din baza de date adresa de e-mail furnizata.
Toate preturile afisate pe site sunt exprimate in RON si includ TVA (19%). Datorita volumului mare de informatii si a conditiilor impuse de catre furnizori, caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate in acest site se pot schimba fara o notificare prealabila.
Discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt cumulative. Se pastreaza intotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare.
Pentru achizitionarea produselor ce se produc pe baza de comanda, precum si pentru orice alte comenzi plasate se poate solicita achitarea unui avans de cel putin 50% din valoarea produsului.
In cazul Bunurilor care sufera modificari la cererea Cumparatorului (de exemplu: dimensiuni atipice la saltele: latime, lungime, inaltime etc. ), nu se accepta returnarea Bunurilor.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in comanda. S.C. MOBILADO S.R.L. va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare.
Ne rezervam dreptul de a anula comenzile incomplete sau facute fara informatii de baza (de exemplu: nume cumparator, telefon de contact, adresa de email, adresa de livrare, adresa de facturare, modalitate de plata).
In cazul in care un produs este listat cu un pret incorect sau cu informatii incorecte din cauza unor erori tipografice sau erori in stabilirea preturilor sau informatiile despre produs primite de la furnizori, ne rezervam dreptul de a refuza sau anula orice comanda plasata pentru produsele ce prezinta eroare. Vom avea dreptul de a refuza sau anula orice comanda chiar daca aceasta a fost platita in prealabil. In acest caz banii vor fi returnati in cel mai scurt timp.
Ne rezervam dreptul de a modifica discount-urile, reducerile si promotiile fara o notificare prealabila.
Produsele comercializate prin intermediul www.Mobilado.ro sunt noi, comercializate in ambalaj propriu sau resigilate ( in acest caz este mentionat foarte clar motivul pentru care produsul a fost resigilat ) iar in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie.
S.C. MOBILADO S.R.L. isi rezerva dreptul de refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat (agresiv, licentios etc.) sau au in istoricul comenzilor livrari refuzate.
S.C. MOBILADO S.R.L. isi rezerva dreptul de a modifica atat continutul, cat si structura site-ului in orice moment si fara nevoie de preaviz.
Acest website foloseste cookie-uri proprii si de la terti pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia. In urma vizitarii site-ului Mobilado.ro, in browserul dvs se stocheaza un cookie care ne apartine.
În timp ce navigati pe www.Mobilado.ro, cookie-uri de publicitate vor fi plasate în computerul dumneavoastră, astfel încât să putem înțelege de ceea ce sunteți interesat. Partenerul nostru de publicitate de afișare, AdRoll, atunci ne permite să vă prezentăm publicitate de retargetare pe alte site-uri bazate pe interacțiunea dvs. anteriorioară cu www.Mobilado.ro. Tehnicile folosite de partenerii noștri nu colectează informații personale cum ar fi numele, adresa de email, adresa poștală sau numărul de telefon. Puteți vizita această pagină pentru a renunța la AdRoll și publicitate orientate partenerilor.
Produsele comercializate de www.Mobilado.ro se pot livra numai in baza unei comenzi online sau telefonic. Comanda online nu presupune rezervarea produselor. Comenzile online vor fi onorate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate de catre sistem. O comanda care contine un produs cu statusul: In Stoc, nu poate fi onorata in cazul in care pe acelasi produs a fost inregistrata o alta comanda inainte ei din punct de vedere cronologic si ulterior confirmata, astfel stocul epuizandu-se.
Daca Cumparatorul/Clientul a confirmat comanda si produsele au fost expediate catre acesta, atunci nu mai poate anula comanda, fiind nevoit sa receptioneze marfa si sa completeze formularul de retur. In cazul in care anuleaza dupa confirmare, se vor percepe costuri de stationare, retur si logistica.
3. POLITICA DE VANZARE ONLINE
Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.
Pentru motive justificate MOBILADO isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel MOBILADO . In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al MOBILADO pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
MOBILADO poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care MOBILADO are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.
In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Dupa 3 ( trei ) zile de la achizitionarea unui Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.
4. DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin lansarea unei comenzi electronice, telefonice, pe chat sau efectuata direct in magazinele fizice pe www.Mobilado.ro, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic, chat sau e-mail) prin care S.C. MOBILADO S.R.L. isi deruleaza operatiunile.
Comanda este alcatuita astfel:
Multe dintre aplicatiile de detectare si prevenire a spyware-ului includ detectarea atacurilor pe site-uri. Astfel, impiedica browserul de la a accesa website-uri care ar putea sa exploateze vulnerabilitatile browserului sau sa descarce software periculos. Se recomanda actualizarea programelor de navigare in mod constant, pentru ca multe dintre atacurile bazate pe cookies se realizeaza exploatand punctele slabe ale versiunilor vechi ale browserelor. Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in “optiuni” sau in meniul de “preferinte” al browserului.
Clientul are dreptul de a se opune colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
Pentru aceasta Clientul sau Cumparatorul se va adresa MOBILADO , conform datelor de contact disponibile pe site, valabile la acea data.
Folosindu-se de formularele disponibile pe site, Clientul sau Cumparatorul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat initial pentru a reflecta orice modificare survenita, in cazul in care aceasta exista.
6.6. In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online cu cardul a contravalorii comenzilor, contractului si/sau contractelor, autorizarea si remiterea spre decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza prin intermediul societatii comerciale EuroPayment Services Srl prin solutia integrata; EuroPayment Services Srl sunt furnizorii MOBILADO de solutie software de facilitare a comertului electronic adica servicii de plata, administrare plati si protectie antifrauda.
Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online. De asemenea, sunt acceptate plati efectuate prin carduri de credit pentru plati in rate astfel cum sunt enumerate pe pagina cu informatii despre plati. Alte metode de plata sunt transferul bancar sau plata la livrare.
MOBILADO nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.
Politica de confidentialitate MOBILADO se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client sau Cumparator exclusiv pe site. MOBILADO nu raspunde pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara siteului.
MOBILADO se obliga ca datele colectate ale Clientului/Cumparatorului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Cumparatorului/Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.
Exceptie de la prevederile mentionate anterior va face situatia in care transferul/accesarea/vizualizarea/etc este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.
Procesatoriul de carduri bancare agreat de catre MOBILADO Srl, EuroPayment Services SRL ( EuPlatesc.ro ), au dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei comenzi emise, comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.
MOBILADO garanteaza ca datele personale ale unui Utilizator, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.
MOBILADO nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date.
9. PUBLICITATE
Newsletterele MOBILADO sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de MOBILADO . Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.
In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client, poate fi modificata in orice moment, prin contactarea MOBILADO in acest sens.
Renuntarea la primirea Newslettere-lor de catre Client sau Cumparator se poate face in orice moment folosind legatura special destinata din cadrul oricaror Newslettere sau apeland numarul de telefon 0723 039 004
Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.
10. DREPTURILE SI OBLIGATIILE VANZATORULUI S.C. MOBILADO S.R.L.
Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in comanda si va livra bunurile si serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile cumparatorului;
Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului au caracter informativ si pot fi modificate de catre vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete, insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat. Imaginile produselor de asemenea au caracter informativ si pot exista diferente intre acestea si produs;
Comunicarea cu magazinul - se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea "Contact". Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
S.C. MOBILADO S.R.L. poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale (alegerea companiei care va efectua livrarea).
11. TRANSFERUL PROPRIETATII
Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul MOBILADO S.R.L).
Clientul are obligatia ca la primirea produsului sa verifice ambalajul sa nu fie rupt, sa nu prezinte urme de zgarieturi, lovituri si poate refuza acel produs in cazul in care prezinta urme de manipulare defectuoasa si sa incheie un proces verbal cu repezentantul firmei de curierat.
12. LIVRAREA BUNURILOR
Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat sau cu ajutorul transportatorilor in sistem de grupaj catre cumparator conform optiunii Clientului. Livrarea este asigurata pana in fata imobilului si nu include transportul produselor la etaj sau in domiciliul clientului.
Manipularea produselor la etaj sau in interiorul domiciliului clientului este disponibila doar la cerere si in urma unei oferte de pret acceptate de Cumparator.
Transportul special disponibil cu un cost suplimentar implica transportarea produselor in afara regimului de curierat prin transport dedicat si este posibil doar cu plata in avans.
Cumparatorul va fi informat cu minim 24 ore inainte de livrare telefonic sau in scris de intentia de livrare a produselor iar dupa acceptarea acesteia nu poate renunta la comanda produsele aflandu-se deja in tranzit. In cazul contrar se vor aplica taxe de retur, stationare si costuri logistice.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
Produsele sunt livrate in ambalaje de carton si necesita asamblare / montaj. In functie de produs si locatie se poate solicita serviciul de montaj contra-cost. Pentru mai multe detalii va rugam sa contactati call center MOBILADO .
13. ACCEPTAREA
Acceptarea va fi facuta atunci cand bunurile si serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in comanda. In cazul in care cumparatorul descopera ca produsele livrate sau serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci vanzatorul va aduce la conformitate produsele si serviciile. De asemenea, pentru produsele vandute si livrate de S.C. MOBILADO S.R.L., prin intermediul site-ului www.Mobilado.ro , Cumparatorul beneficiaza de returul produselor in 14 zile. Pentru unele dintre produse, termenul de retur este mai mare, fiind indicat in pagina de prezentare a produsului. Indiferent de termenul de retur al produsului, clientul are obligatia sa sesizeze in scris pe adresa de email contact@Mobilado.ro orice defectare sau lipsa a componentelor produse in termen de maxim 5 zile de la receptionarea produselor. In momentul in care clientul receptioneaza produsul, acest are obligatia sa verifice integritatea ambalajului coletului in prezenta agentului de curierat. Daca coletul este deteriorat la livrare, clientul are obligatia de a refuza primirea acestuia si de a specifica in comentariile procesului verbal incheiat cu agentul firmei de curierat starea coletului in momentul livrarii.
Clientul are obligația să verifice integritatea fiecărui element înainte de asamblare și să nu asambleze produsul în cazul în care constată defecte ale produsului sau elementelor din produs. Asamblarea produsului în aceste condiții, atrage după sine pierderea garanției.
Prin exceptie de la dispozitiile mai sus enuntate, returul produselor realizate la comanda nu se accepta potrivit dispozitiilor art. 16 lit. c din O.U.G. nr. 34/2014.
14. GARANTIA PRODUSELOR
Toate produsele comercializate de catre site-ul www.Mobilado.ro, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalaj propriu si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Unele dintre produse s-ar putea sa fie trecute in categoria de produse resigilate, in pagina de prezentare a fiecarui produs fiind trecut explicit motivul resigilarii produsului.
Toate produsele vandute si livrate sunt insotite de certificatul de garantie emis direct de S.C. MOBILADO S.R.L. Certificatul de garantie contine instructiunile generale de utilizare si conditiile de garantie.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii, pe adresa contact@Mobilado.ro . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Cumparatorul are obligatia de a pastra certificatul de garantie si factura fiscala. In cazul aparitiei unei defectiuni, conform O.U.G. nr. 140/2021, certificatul de garantie este singurul document care atesta dreptul la garantie si care va fi prezentat impreuna cu factura fiscala si dovada platii (chitanta, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei Bunului sau Serviciului.
Garantia Bunurilor, care beneficiaza de Certificatul de Garantie emis de S.C. MOBILADO S.R.L., se solutioneaza la sediul societatii str Bld. Iuliu Maniu, Nr.32, Spatiul 3, Camera Nr.2, Et.II, Timisoara, Jud.: Timis.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, O.U.G. 140/2021 si O.G. 174/2008.
Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise:
-asamblarea produsului în cazul în care se constată deteriorarea unui element sau a produsului în sine;
- dezambalarea folosind obiecte tăioase sau dure;
- tăierea sau zgârierea materialelor;
- frecarea de alte suprafețe sau cu substanțe (soluții de curățare) abrazive;
- folosirea sau păstrarea produselor în medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum și în medii cu variații de temperatură;
- așezarea produsului lângă surse de căldură (distanța de gardă este de 1m) în afară mobilierului de bucătărie proiectat în acest scop;
- folosirea produselor de curățare care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool (orice soluție trebuie încercată întâi pe o suprafață mică, ascunsă);
- dehidratarea pielii (fără hidratare pielea se usucă și crapă);
- udarea produselor (curățați cu o cârpă ușor umezită într-o soluție de apă cu săpun -50% apă, 50% săpun lichid pH neutru - apoi ștergeți imediat cu o cârpă uscată);
- împingerea mobilierului (mobilierul demontabil trebuie demontat);
- roluirea, îndoirea sau curbarea saltelelor la transport și manipulare;
- folosirea mobilierului în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat.
Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.
15. POLITICA DE RETURNARE
Conform legislatiei din Romania puteti sa returnati produsele cumparate de pe www.Mobilado.ro in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fara a fi nevoit sa justifice decizia de returnare si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor si taxa de reimpachetare impusa de furnizor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii. Prin exceptie de la dispozitiile mai sus enuntate, returul produselor realizate la comanda nu se accepta potrivit dispozitiilor art. 16 lit. c din O.U.G. nr. 34/2014.
Termenii şi condițiile de returnare a produselor
RETURNAREA PRODUSELOR ÎN CÂŢIVA PAŞI SIMPLII
Clientul trebuie să solicite în scris, formularul de retur prin e-mail la adresa: contact@Mobilado.ro. Vă rugăm să tipăriți acest formular și să îl lipiți pe coletul returnat (ar fi preferabil să fie pus într-un plic pentru protecție la transport).
Costul de retur este suportat de catre client si estimat de firmele de curierat.
Produsul este preluat exclusiv de către agenții firmei de curierat de la adresa clientului (excepţie fotoliile, canapelele şi colţarele), în maxim 3 zile lucrătoare după completarea formularului de retur. Formularul de retur trebuie completat cel târziu în ultima zi calendaristică din intervalul de testare trecut în pagina de prezentare a produsului pe site-ul nostru www.Mobilado.ro. Intervalul de testare începe de la data primirii produsului. Formularele completate după această perioadă nu sunt valabile.
Datorită greutății mari a produselor - fotoliile, canapelele și colțarele, nu vor fi preluate de către agenţii firmelor de curierat, acestea trebuie predate (în faţa imobilului) persoanei mandatate de MOBILADO pentru preluarea şi transportul produselor.
Termenul de răspuns pentru cererile de retur este de 3 zile lucrătoare, din momentul înregistrării.
Pentru a efectua returul, marfa trebuie receptionata de catre Cumparator/Client si trebuie completat formularul de retur.
CONDIȚIILE GENERALE DE RETURNARE
Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.
Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi revândut ca și produs nou, se va percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat. În cazul unui refuz, costurile de transport tur-retur cad în sarcina expeditorului.
Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare. În cazul achizițiilor făcute în rate cu unul din cardurile de cumpărături ale băncilor partenere, rambursarea banilor se va face exclusiv pe cardul cu care s-a efectuat achiziţia în rate a produselor.
Produsele oferite cadou trebuie de asemenea să fie returnate, în condiţii de produs nou. În caz contrar, vor fi facturate la preţul afişat pe site-ul nostru www.Mobilado.ro, iar valoarea lor va fi reținută din diferența care trebuie rambursată.
În cazul returnării produselor care au beneficiat de serviciul de montaj, dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestuia, costurile achitate pentru montaj nu vor fi rambursate.
Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime; material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs de pe site-ul www.Mobilado.ro), conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
În situația în care clientul dorește ca produsul pe care îl returnează sa fie schimbat cu un alt produs, în locul formularului de retur, va completa un formular de schimb. Produsul returnat trebuie sa respecte Termenii şi condițiile de returnare a produselor.
Dacă produsul nou are prețul mai mare, clientul va achita diferența, iar dacă prețul este mai mic MOBILADO va rambursa diferența de preț (în termen de 14 zile de la data primirii/recepționării produsului), în contul IBAN comunicat în formularul de schimb. În cazul schimbării, produsul ajunge în sediul MOBILADO Timisoara, după care se stabilește de comun acord cu clientul, termenul de livrare pentru noul produs. În funcţie de disponibilitate termenul de livrare pentru noul produs poate fi cuprins între 1 şi 10 săptămâni din momentul recepţionării produsului returat.
Atenţie: Dacă aţi cumparat mai multe produse de acelaşi fel şi doriţi să le returnaţi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.
VERIFICAREA PRODUSELOR
La primirea coletului, vă rugăm verificaţi integritatea ambalajului. În cazul în care coletele prezintă ambalajul deteriorat în momentul recepționării acestora este obligatoriu încheierea unui Proces Verbal cu agenții firmei de curierat, în care să se constate livrarea cu ambalaj deteriorat sau să se refuze primirea conform specificatiilor facute in punctul 13.
În cazul produselor care au afișate în pagina de produs opțiunea “deschidere colet la livrare”, este obligatorie verificarea completă a produselor în momentul livrării. Pentru aceste produse semnarea documentelor de transport implică acceptarea acestora și a calității lor. Orice reclamații ulterioare cu privire la eventuale deteriorari ale produselor datorită transportului, sunt nule.
Pentru următoarele produse te rugăm să verifici și condițiile specifice de retur:
Returnarea Saltelelor, Supra Saltelelor, Pernelor și Huselor de Protecție
Atenţie: În cazul saltelelor, supra saltelelor, pernelor și huselor de protecție din motive de igienă acestea trebuie returnate sigilate conform Art. 16 lit. e) din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
În situații excepționale și de comun acord cu consumatorul, dacă salteaua sau supra salteaua a fost desigilată, prin desigilare înțelegem deschiderea/îndepărtarea ambalajului-sac textil care acoperă produsul, putem accepta returul produsului prin perceperea unui cost de 30 % din valoarea acestuia, cost care reprezinta diferenta de preț dintre un produs nou și un produsul desigilat. Acest cost va fi reținut din suma de bani care trebuie returnată. Starea produsului sigilat/desigilat trebuie specificată în momentul completării cererii de retur a produsului.
Pernele și husele de protecție nu pot fi returnate dacă au fost desigilate.
Nu pot fi returnate saltele sau supra saltele confecţionate pe comandă. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice: dimensiune (lungime, lăţime sau grosime), husă de suprafaţă, formă, etc care nu se află în descrierea de bază a modelului comandat, conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
RETURUL PRODUSELOR CU DEFECT
În situația în care comanda dumneavoastră conţine mai multe produse, și doar unele dintre acestea prezintă defecte, dacă doriţi să returnați toată comanda, se va percepe taxa de retur în conformitate cu termenii și condițiile prezentului regulament.
Dacă returnați un produs care prezintă un defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament (excepție taxa de retur).
Dacă produsul returnat prezintă orice alte defecte față de cele sesizate în formularul de retur (exemplu: are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgarieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă), ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.
Atenție: Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de testare/returnare afişat în pagina de prezentare a produsului, nu mai pot fi returnate. În această situaţie defectele semnalate vor fi soluţionate în conformitate cu termenii şi condiţiile înscrise în Certificatul de Garanție al produselor.
Nu constituie defecte ale produselor nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului. Returul produselor în baza acestor motive nu este scutit de taxa de retur.
Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră:
Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
*La recepția produsului returnat se întocmește un proces verbal de constatare și se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuării valorii produselor (dacă este cazul).
RECOMANDĂRI DE AMBALARE
Pentru a proteja produsul pe durata transportului va recomandam să țineți cont de următoarele indicații de ambalare:
AMBALAREA SALTELELOR
Vă recomandăm ambalarea saltelelor în folie de nylon cu grosime de minim 0,18 mm. Marginile foliei trebuie închise bine cu bandă adezivă pentru ambalaj– scotch, pentru a proteja produsul împotriva prafului. Pentru produsele a căror greutate depășește 40 kg, este recomandat folosirea unui sac textil (ca și cel în care v-a fost expediat produsul) ale cărui capete sa fie cusute pentru a proteja produsul împotriva eventualelor deteriorări datorate manipulării la transport.
AMBALAREA PRODUSELOR DE MOBILIER
Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.
AMBALAREA PRODUSELOR DE ILUMINAT
Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.
AMBALAREA PRODUSELOR DIN CATEGORIA DECORAȚIUNI
Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora atât la interior cât şi la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.
AMBALAREA FOTOLIILOR, CANAPELELOR ȘI A COLȚARELOR
Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în folie strech pentru protejarea produsului împotriva prafului și folie cu bule pentru protejarea produselor împotriva eventualelor deteriorări datorate manipulării la transport.
16. SCHIMBUL SALTELELOR
La MOBILADO satisfacția dumneavoastră este întotdeauna garantată.
SCHIMBAREA SALTELELOR ÎN CÂŢIVA PAŞI SIMPLII
Clientul trebuie să solicite în scris formularul de schimb, prin e-mail la contact@Mobilado.ro. Vă rugăm să tipăriți acest formular și să îl lipiți pe coletul returnat (ar fi preferabil sa fie pus într-un plic pentru protecție la transport).
Salteaua este preluată exclusiv de către agenții firmelor de curierat de la adresa clientului, în maxim 3 zile lucrătoare după completarea formularului de schimb. Formularul de schimb trebuie completat cel tarziu în ultima zi calendaristică din intervalul de testare trecut în pagina de prezentare a produsului pe site-ul nostru www.Mobilado.ro, calculată de la data primirii produsului. Formularele completate după această perioadă nu sunt valabile. În cazul schimbării, salteaua ajunge în sediul MOBILADO Timisoara, după care se stabilește de comun acord cu clientul, termenul de livrare pentru noua saltea – acesta este de maxim 10 zile lucratoare din momentul recepționării produsului.
Termenul de răspuns pentru cererile de schimbare este de 3 zile lucrătoare, din momentul înregistrării cererii.
COSTUL DE SCHIMB ESTE:
- 0 lei în cazul saltelelor testate in folie, fara a desigila produsul (prin desigilare înțelegem deschiderea ambalajului din folie care acopera produsul).
- 20 % din valoarea produsului, în cazul în care produsul a fost testat desigilat (prin desigilare înțelegem deschiderea ambalajului din folie care acopera produsul).
Starea produsului sigilat/desigilat, trebuie precizată în momentul completării formularului de schimb. Dacă produsul recepționat în sediul MOBILADO este desigilat, vom percepe o taxă de 20 % din valoarea produsului.
Pentru ca la MOBILADO avem toleranta zero față de problemele care tin de igienă, toate saltelele desigilate reintra automat în ciclu de producție pentru verificarea structurii și schimbarea husei de suprafață.
Verificarea se face în momentul recepționării produsului, responsabilitatea privind integritatea produsului pe durata transportului cade în sarcina consumatorului: “Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.”
Produsele pentru care se solicită schimbarea trebuie trimise înapoi bine protejate la transport și insoțite de toate accesoriile și documentele originale. Dacă produsul este într-o stare de deteriorare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul. În cazul unui refuz, costurile de transport tur-retur cad în sarcina expeditorului.
Se poate schimba orice saltea cu dimensiuni standard, o singură dată.
Dacă salteaua nouă are prețul mai mare, clientul va achita diferența, iar dacă prețul este mai mic MOBILADO va rambursa diferența de preț (în termen de 14 zile de la data primirii/recepționării produsului), în contul IBAN comunicat în formularul de schimb. În cazul produselor achitate în rate cu unul din cardurile de cumparături ale băncilor partenere, diferența de bani se va rambursa pe cardul cu care s-a făcut achiziția în rate a produsului.
Pernele cadou nu se schimbă. În cazul schimbării saltelelor, noua saltea nu va mai fi însoțită de perne cadou.
Husa de protecție cadou trebuie returnată doar in condițiile în care noua saltea are prețul mai mic decât salteaua achiziționată inițial. Aceasta trebuie să fie returnată sigilată. Dacă husa a fost desigilată nu putem accepta returul acesteia și va fi facturată la costurile afișate în pagina de produs.
Vă recomandam testatea saltelei fără utilizarea husei de protecție cadou.
*Perioada de testare de 60 de zile conform condițiilor mai sus mentionate nu se aplică saltelelor pentru copii sau saltelelor suplimentare. Perioada de testare de 60 de zile presupune posibilitatea de a schimba in acest interval salteaua, termenul de retur pentru saltele fiind de 30 de zile.
**Saltelele efectuate la comandă nu pot fi schimbate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră.Prin produse la comandă înțelegem orice: dimensiune (lungime, latime sau grosime), husa de suprafata, forma, etc care nu se află în descrierea de bază a modelului comandat., conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
17. FORTA MAJORA
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
Termenul de livrare poate suferi modificari din pricina COVID, razboi etc, fara a fi tinut raspunzator Vanzatorul in vreun fel.
18. LEGEA APLICABILA
Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre MOBILADO si Clienti/Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Timisoara.
19. CONCILIERE
In cazul in care aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita: contact@Mobilado.ro
RECOMANDĂRI DE AMBALARE
Pentru a proteja produsul pe durata transportului va recomandam să țineți cont de următoarele indicații de ambalare:
AMBALAREA SALTELELOR
Vă recomandăm ambalarea saltelelor în folie de nylon cu grosime de minim 0,18 mm. Marginile foliei trebuie închise bine cu bandă adezivă pentru ambalaj– scotch, pentru a proteja produsul împotriva prafului. Pentru produsele a căror greutate depășește 40 kg, este recomandat folosirea unui sac textil (ca și cel în care v-a fost expediat produsul) ale cărui capete sa fie cusute pentru a proteja produsul împotriva eventualelor deteriorări datorate manipulării la transport.
AMBALAREA PRODUSELOR DE MOBILIER
Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.
AMBALAREA PRODUSELOR DE ILUMINAT
Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.
AMBALAREA PRODUSELOR DIN CATEGORIA DECORAȚIUNI
Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora atât la interior cât şi la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.
AMBALAREA FOTOLIILOR, CANAPELELOR ȘI A COLȚARELOR
Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în folie strech pentru protejarea produsului împotriva prafului și folie cu bule pentru protejarea produselor împotriva eventualelor deteriorări datorate manipulării la transport.
16. SCHIMBUL SALTELELOR
La MOBILADO satisfacția dumneavoastră este întotdeauna garantată.
SCHIMBAREA SALTELELOR ÎN CÂŢIVA PAŞI SIMPLII
Clientul trebuie să solicite în scris formularul de schimb, prin e-mail la contact@Mobilado.ro. Vă rugăm să tipăriți acest formular și să îl lipiți pe coletul returnat (ar fi preferabil sa fie pus într-un plic pentru protecție la transport).
Salteaua este preluată exclusiv de către agenții firmellor de curierat de la adresa clientului, în maxim 3 zile lucrătoare după completarea formularului de schimb. Formularul de schimb trebuie completat cel tarziu în ultima zi calendaristică din intervalul de testare trecut în pagina de prezentare a produsului pe site-ul nostru www.Mobilado.ro, calculată de la data primirii produsului. Formularele completate după această perioadă nu sunt valabile. În cazul schimbării, salteaua ajunge în sediul MOBILADO Timisoara, după care se stabilește de comun acord cu clientul, termenul de livrare pentru noua saltea – acesta este de maxim 10 zile lucratoare din momentul recepționării produsului.
Termenul de răspuns pentru cererile de schimbare este de 3 zile lucrătoare, din momentul înregistrării cererii.
COSTUL DE SCHIMB ESTE:
- 0lei în cazul saltelelor testate in folie, fara a desigila produsul (prin desigilare înțelegem deschiderea ambalajului din folie care acopera produsul).
- 20 % din valoarea produsului, în cazul în care produsul a fost testat desigilat (prin desigilare înțelegem deschiderea ambalajului din folie care acopera produsul).
Starea produsului sigilat/desigilat, trebuie precizată în momentul completării formularului de schimb. Dacă produsul recepționat în sediul MOBILADO este desigilat, vom percepe o taxă de 20 % din valoarea produsului.
Pentru ca la MOBILADO avem toleranta zero față de problemele care tin de igienă, toate saltelele desigilate reintra automat în ciclu de producție pentru verificarea structurii și schimbarea husei de suprafață.
Verificarea se face în momentul recepționării produsului, responsabilitatea privind integritatea produsului pe durata transportului cade în sarcina consumatorului: “Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.”
Produsele pentru care se solicită schimbarea trebuie trimise înapoi bine protejate la transport și insoțite de toate accesoriile și documentele originale. Dacă produsul este într-o stare de deteriorare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul. În cazul unui refuz, costurile de transport tur-retur cad în sarcina expeditorului.
Se poate schimba orice saltea cu dimensiuni standard, o singură dată.
Dacă salteaua nouă are prețul mai mare, clientul va achita diferența, iar dacă prețul este mai mic MOBILADO va rambursa diferența de preț (în termen de 14 zile de la data primirii/recepționării produsului), în contul IBAN comunicat în formularul de schimb. În cazul produselor achitate în rate cu unul din cardurile de cumparături ale băncilor partenere, diferența de bani se va rambursa pe cardul cu care s-a făcut achiziția în rate a produsului.
Pernele cadou nu se schimbă. În cazul schimbării saltelelor, noua saltea nu va mai fi însoțită de perne cadou.
Husa de protecție cadou trebuie returnată doar condițiile în care noua saltea are prețul mai mic decât salteaua achiziționată inițial. Aceasta trebuie să fie returnată sigilată. Dacă husa a fost desigilată nu putem accepta returul acesteia și va fi facturată la costurile afișate în pagina de produs.
Vă recomandam testatea saltelei fără utilizarea husei de protecție cadou.
*Perioada de testare de 60 de zile conform condițiilor mai sus mentionate nu se aplică saltelelor pentru copii sau saltelelor suplimentare. Perioada de testare de 60 de zile presupune posibilitatea de a schimba in acest interval salteaua, termenul de retur pentru saltele fiind de 30 de zile.
**Saltelele efectuate la comandă nu pot fi schimbate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră.Prin produse la comandă înțelegem orice: dimensiune (lungime, latime sau grosime), husa de suprafata, forma, etc care nu se află în descrierea de bază a modelului comandat., conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
17. FORTA MAJORA
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
18. LEGEA APLICABILA
Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre MOBILADO si Clienti/Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Timis.
19. CONCILIERE
In cazul in care aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita: contact@Mobilado.ro